בשלב זה, צריך להיות לכם אתר ג'ומלה אשר עבר תהליך אופטימיזציה בצורה מיטבית במובן שהפקטורים של קידום האתר נכונים. גם ללא עשיה כל שהיא, האתר שלכם כנראה יתחיל לקבל דרוגים גבוהים, בתלות במטרות שהצבתם לעצמכם.

בכל מקרה, כאשר יש תחרות רבה בהקשר לקידום אתרים, זהפעילות שבוצעה עד עכשיו יכולה להיות רק חלק מהעבודה שעליכם לעשות. במיוחד בניית קישורים היא פעולה קריטית אם אתם רוצים שהאתר שלכם יהיה מעל המתחרים שלכם.

זה אינו נושא שקשור לג'ומלה, אבל, אני מציע לחפש ברשת מאמרים בנושא ולפרסם את האתר שלכם. לכן יש כאן מספר עצות לא יקרות שיאפשרו לכם להתחיל בתהליך זה

  • השתמשו באתרי גוגל ובכלים שלהם בכדי לקבל איזכורים לאתר שלכם. אתם רוצים לרצות את גוגל, ולכן השתמשו בהם, ב-Youtube, Picasa, News, Places, וכדומה. צרו קישור לאתר שלכם באיזור הערות \ תגובות.
  • השתמשו ברשתות החברתיות, ובעמודים שלכם בכדי להזכיר את האתר שלכם: Twitter, Facebook, Pinterest
  • תשלום עבור קידום האתר שלכם במנועי החיפוש הוא פעולה שאסור לכם לעשות.  הטובים ימצאו אתכם בכל מקרה. אם אתם רוצים להאיץ את התהליך השתמשו בשירות חינמי, כגון השרות של Entireweb.
  • Addme.com גם הוא אתר אשר מכניס את האתר שלכם בכמה מדריכים בחינם. בצעו את שני האחרונים רק אם לא  מפריע לכם להוכלל ברשימת התפוצה שלהם.

אל לכם לשכוח לפרסם את האתר שלכם ויש צורך להשקיע זמן בכדי לעשות זאת. השגת תוצאות דורשת מאמץ. הצרו והוסיפו מאמרים מעניינים בבלוג של האתר שלכם שאנשים ישמחו לקשר אליהם. גם גוגל אוהב אתרים שמחדשים עצמם עם תכנים טובים ומעניינים.

מאמר זה הינו תרגום של מאמר שנכתב על ידי Simon Kloostra. ניתן לקרוא את המקור כאן